جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي

جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي (http://arabsexuniversity.org/h/f/)
-   تعارف جنسي (http://arabsexuniversity.org/h/f/forum6.html)
-   -   صور ظبرى الخطير اللى بينيك بضمير +الميل +الموبايل 01098677431 (http://arabsexuniversity.org/h/f/thread3928.html)

taimore 06-21-2012 12:16 AM

صور ظبرى الخطير اللى بينيك بضمير +الميل +الموبايل 01098677431
 

أنا تيمور شاب مصري هادي و رومانسي جداااااا ولذيذ ودمي خفيف وبعشق مووووووت اني امتع وادلع وانيييييييييييييييييييك البنات والحريم متجوزة او مطلقة او بنت بنوت وبحب البنات والحريم الرومانسية الجميلة واللذيذة والممتعة والدلوعة والحنينة واللي دمها خفيف وبمووووووووووووت في الرقص وبحب السرية التامة في العلاقات واحب العلاقات المستمرة وقوي جدا في ممارسة الجنس كل البنات والحريم اللي عاوزة تجربني مش هتخسر حاجة ولا عمرها هتندم ولا هتحب انها تبعد عني

http://cdn.fuckbook.com/userfiles/ph...020-0-view.jpg

لو كسك نار أنا أطفيه من زبى ولبنه أرويه حتدوبى من طوله وعرضه وبسرعة راح تاخدى عليه

http://cdn.fuckbook.com/userfiles/ph...c38-0-view.jpg

زبى عالاطول شغال وفي كل الأوضاع فعال خلينى عالبال ما يفضى وان جابهم يملى في الحال

http://cdn.fuckbook.com/userfiles/ph...f2a-0-view.jpg

حتموتى مص وتدليك وفي كسك راح يحلا النيك لو عايزة ياحلوة تلاقينى بين رجليكي شبيك لبيك

http://cdn.fuckbook.com/userfiles/ph...2c1-0-view.jpg

يا حبشتكة يا حبشتكة الكس من زبري اشتكي يوم مص ونيك ويوم رقص وهشتكة

أموت أنا وأنيك طول السنة

http://cdn.fuckbook.com/userfiles/ph...8ce-0-view.jpg

واللي عاوزة تجربني ممكن تكلمني علي التليفون في اي وقت

نيك واستنيك ولا تعلم زبك الكسل

http://cdn.fuckbook.com/userfiles/ph...f86-0-view.jpg

بكرة يا اٍبن ادم تموت

وزبك بالتراب يندفن

http://cdn.fuckbook.com/userfiles/ph...360-0-view.jpg

وعلي رأي المثل خدي فكره وجربي بكرة

http://cdn.fuckbook.com/userfiles/ph...b63-0-view.jpg

والمفاجأة هدية 5000 بوسة لأول 100 بنت هتتصل يلا يا بنات اٍلحقوا اٍتصلو قبل ما العرض يخلص

على رقم موبيل
00201126647155
او
00201098677431
ولكل نساء السعوديه الجامدين جداااا دة رقم سعودى مستنى اسمع منكم احلى اهااااااات وزبى على ناررررررررر وفى انتظاركم على الرقم دة
00966563805021


ملحوظة :
الاضافة او الاتصال للبنات والحريم وبس الشباب لالالالالالا يا رب الاغبية والمتخلفين عقليا يفهموا

أو نتكلم مايك وكاميرة علي الايميل زي ما تحبي :


[email protected]

[email protected]

ولو فى skype دة اميلى اعمالى اضافه
tatryne2021
or
tatryne2222



الحب هو اللعبة الوحيدة التي يشترك فيها اثنان يكسبان فيها معاً أو يخسران معا


الساعة الآن 07:18 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO


1 2 3 4 5 6 7 8 9