جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي
Missing Plug-in  جهازك لا يحتوي على برنامج مشاهدة الأفلام , لابد من تحميل هذا البرنامج لتشغيل الأفلام العادية والأفلام بجودة عالية HD
X
 
العودة   جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي > قسم السكس العربي > قصص سكس عربي

تصميم مواقع


قصص سكس عربي قصص سكس عربي | قصص جنسية عربية | قصص نيك | قصص محارم | قصص سكس مكتوبه | قصص سكس مصوره

free online games

free online games

free online games

free online games

free online games

إضافة رد

 

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-03-2012, 09:43 PM
الصورة الرمزية ahmed zezo  
افتراضي في بيتنا ذئب

في بيتنا ذئب



الشغالة حامل سفاحا ، الدكتور قال حامل في شهرين ، مش عارفه اعمل ايه . . ابلغ البوليس . . اقول لابوها . .البنت قاصر ماكملتش سبعتاشر سنه ابوها راح يحملني المسؤلية . . زوجي لو عرف راح يخلي ليلتي سوده ، مش عارفه حبلت ازاي ؟ مين اللي نام معاها؟ أبن البواب والا صبي المكوجي ، عمرها ما نامت بره البيت ، حبلت ازاي ؟ مش راضيه تتكلم كل ما أسالها مين اللي نام معاكي تبكي وتقول مش عارفه ، جبتها من البلد وعمرها عشر سنين عاملتها زي اولادي ، كانت مؤدبه ومطيعه ، مش عار فه مين الشيطان اللي ضحك عليها، لم اجد أمامي غير صاحبتي عزه اطلب مشوراتها لعلها تجد حلا ارتديت ملابسي وذهبت اليها وجسمي يرتعد من الخوف لم تكد تراني حتي بادرتني قائلة
- مال وشك اصفر كده ليه
قلت وانا التقط انفاسي
- الحقيني يا عزه
قالت في دهش
- في ايه ياحبيتي
- الشغله حبلي في شهرين
خبطت بيدها علي صدرها وقالت
- حبلي ازاي
- ماهو ده الي مجنني ومطير النوم من عيني
ربتت علي كتفي وقالت
- اهدي بس واحكي لي الحكاية
– البنت بقي لها كام يوم تعبانه وبتشتكي من الدوخه قولت اوديها للدكتور . . كشف عليها وبص لي في دهشه وقاللي البنت حامل في شهرين وقع قلبي في رجليه ومانطقتش بكلمه
قالت عزه لتهدي من روعي
- يمكن الدكتور غلطان
- قولت لنفسي الكلام ده . . عملت لها اختبار حمل طلعت حامل
مطت عزه شفتيها ولم تعلق
صرخت قائلة
- مش عارفه اعمل ايه
اعتدلت عزه في مقعدها وقالت
- لازم تعرفي مين الي حبلها
- مش راضيه تتكلم
أغمضت عزه عينيها وصمتت قليلا ثم قالت
- كانت علي علاقه بحد
- ابدا دي ما بتنزلش الشارع الا معايا
- حاولي تفتكري
- من مده اشتكت لي من ابن البواب
قفزت عزه في مقعدها وقالت
- اكيد هوه اللي ضحك عليها
سكتت برهة واردفت قائلة
-عنده كام سنه
- تمنتاشر او ازيد شويه
- مراهق يبقي هوه الي نام معاها
عضت علي شفتيها ثم اردفت قائلة
- اه من المراهقين الواحد منهم قنبله مؤقته لو وقعت واحده تحت ايده مش راح يعتقها
- بس نام معاها فين عمرها ما نامت بره البيت
سكتت عزه وسرحت قليلا ثم التفت الي وابتسمت قائلة
- عارفه نام معاها فين
قلت في لهفة
- فين
- انت ناسيه ان شقتك دوبلكس وهي بتنام وحدها تحت
- تقصدي ايه
- ممكن تفتح الباب بالليل بعد ماتنامو وتستقبله في اوضتها ولا مين شاف ولا مين دري
فكرت مليا في كلمات عزه وقلت في ذهول
- معقول تكون جريئة للدرجه دي
- طبعا الولد شجعها
شعرت بكل جزء في جسدي ينتفض وتملكني الغضب وقلت في حده
- لازم ابلغ البوليس
- لا ياحبيبتي مينفعش تبلغي البوليس قبل ما تتأكدي يمكن يكون هناك حد تاني
قلت في ضيق وحيرة
- يعني اعمل ايه دلوقتي
تنهدت عزه وقالت
- البنت مكاره وممكن تتبلي علي جوزك والا جيمي
صرخت قائلة
- تتبلي عليهم ازاي . . جوزي راح يبص لوحده زيها وجيمي اللي لسه عيل
ارتسمت علي شفتي عزه ابتسامة ماكره وقالت وهي تتمايل في نشوي
- العيل ده لو نام معاكي يحبلك
سرت القشعريرة في جسدي وبوختها في خجل
- انت بتقولي ايه يافاجره انت عايزه الولد ينكني
اطلقت عزه ضحكة ماجنة وقالت
- الولد كبر وعوده استوي مش واخده بالك والا ايه
- انت عينيك عليه
ضحكت عزه وقالت
- اروع لذه تحس بها المرأه لما ينكها مراهق
قلت مداعبه
- انت جربتي
ضحكت وقالت
- سلفيني جيمي وانا اجرب
قلت وقد انساني داعبها همي
- بعينك ياحبيبتي
تعالت ضحكاتنتا وفجأة تذكرت الشغالة فاردفت قائلة
- خلينا في المشكله
- ياحبيبتي الرجاله عينيهم زايغه ملهمش امان
لم انطق ببنت شفه وبدا علي الارتباك والتوتر بينما اردفت عزه قائلة
- لازم البنت تعترف لك بالحقيقة
قلت في استياء
- مش راضيه تتكلم
- حاولي معاها تاني

* * * *

عدت الي بيتي في حالة من الارتباك والتوتر لا احسد عليها بعد أن زرعت عزه بذور الشك في فكري وخيالي ، لم يعرف النوم طريقه الي جفوني طوال الليل ، شكيت في زوجي ، خفت يكون بيخوني مع الشغالة ، علاقتنا في الشهور الماضية لم تكن علي ما يرام ، عندما يجمعنا الفراش ليلا يعطيني ظهره - لم يعد يضمني في حضنه ويغمرني بقبلاته كما كان يفعل من قبل - اصبحنا نمارس الجنس علي فترات متابعده بعد ان كنا نمارسه يوما بعد يوم ، وفي المرات القليلة التي نمارسه يكون اللقاء باردا مملا خاليا من اللذة ، مجرد اداء واجب ، لم اعد اجد متعتي مع زوجي ، كرهته وهربت من فراشنا الي فراش ابنتنا الصغيرة سوزي بدعوي انها تخاف ان تنام وحدها ، سرحت بخيالي . . . الشغاله عودها استوي جسمها اتدور وبزازها كبرت ، خفت يكون نفور زوجي وابتعاده عني راجعا الي وقوعه في غرام الشغالة ، لو كان بيخونني مع الشغالة لن ابقي معه يوما واحد ، سوف اطلب الطلاق ، لن يشفي غليلي الطلاق ، سوف اخونه كما خانني ومع احقر رجل مع البواب او الزبال ، راح اخلي كل واحد منهم ينكني ، قمت من فراشي اخر الليل وجلست في الصالة حائرة تلعب بفكري وخيالي الظنون والهواجس ، سمعت صوت تدفق المياه قادم من ناحية الحمام ، خفت يكون حد من الاولاد ترك حنفية المياه مفتوحه ، قمت الي الحمام ، الباب كان موارب وصوت مياه الدش يبدد سكون الليل ، فوجئت بجيمي تحت الدش عاريا ، لم يشعر بي في البداية ، دفعني فضولي ان اتلصص عليه ، فجأة التفت ناحية الباب ، شفت زبه كان واقف اصابتني الرعشه وتملكني الخجل والارتباك، تطلع الي في زهو وانفرجت شفتاه عن ابتسامة خجولة ، لم يستر نفسه ، لما شفت ، تراجعت الي الداخل تكسو وجنتي حمرة الخجل ، نمت في فراشي يتملكني الذهول والدهشة وصورته وهو عاريا لا تبرح خيالي، جيمي لم يعد طفلا صغيرا ، زبه كان
طويلا غليظا يسيل له لعاب النسوان ، تتمني اي مره ينكها، لم استبعد ان تكون الشغاله حبلت منه ، تملكني الخوف سوف يتهمني ابيه بالتقصير في تربيتة ، عندما تزوجت شوقي كان جيمي عنده اربعة سنوات كنت له ام لا زوجة اب ولم افرق بينه وبين اولادي ، كان لابد أن اعرف الحقيقة ، من يعاشر الشغالة ؟ ابن البواب ام زوجي ام جيمي
قررت الليلة ان اعرف الحقيقة بنفسي ، اعرف مين اللي ناك الشغاله ، في ساعة متأخرة من الليل تسللت الي فراش الشغاله ايقظتها من نومها وسحبتها من يدها الي حجرة مني واغلقت عليهما الباب ، وعدت الي حجرتها افتش فيها عن اي شئ يكشف شخصية الذئب ، فجأة اطفئت الانوار بالشقة كلها وانتشرالظلام فلم اري شئ ، خفت اعود الي حجرتي ، جلست علي حافة الفراش انتظر عودة النور ، فجأة شعرت بصوت اقدام تقترب من الباب ، خفت يكون الذئب جاء ينيك الشغالة فدبت القشعريرة في جسمي وتملكني الخوف ، فجأة شعرت به الي جواري في الفراش وقبل ان انطق بكلمه ضمني بين ذراعيه واغتصب شفتي في قبلة ساخنة مثيرة لم اتذوق مثلها منذ سنوات طويلة ، استسلمت لقبلاته المثيره الساخنة التي غمرت كل وجهي وعنقي حتي وصلت الي صدري ، قفش في بزازي وازاح قميص النوم عنها ، قبل بزازي ولعقهما بلسانه ودغدغ الحلمة باسنانه الحادة القوية ، اثارني بشده فدفعت يدي بين ثيابه ، امسكت زبه كان منتصبا بقوة ، اطبقت عليه باناملي ، لم يحتمل ان تداعب يدي قضيبه رفعها عنه واعتلي جسدي وتمكن ، شعرت بقلبي يغوص بين قدميي وزبه يخترق كسي لم استطع ان اقوم رغبتي في الاستمتاع بممارسة الجنس ممارسة الجنس ، رفعت الرايه البيضه ورحت في غيبوبة اللذة حتي اصبحت لا احتمل المزيد ، صرخت دون ارادة مني احثه الوصول الي لحظة الذروة
- كفايه كده نزلهم بقي
يبدو انه تعرف علي من صوتي ، فتراجع قليلا ثم عاد مرة اخري يدفع قضيبه في كسي فيدك جسدي دكا لذيذا رائعا حتي غمرني سيل من لبنه الساخن فقام عني وتركني علي الفراش وحيده التقط انفاسي اللاهثة في ذهول ونشوي لا اعرف مين اللي ناكني حتي غلبني النعاس وغرقت في نوم عميق من شدةالتعب ولم أشعر بشيء حتى حوالي السابعة صباحا حين ايقظنتي الشغالة ، تملكني الذهول والخجل عندما وجدت نفسي نائمة في فراش الشغالة ، تذكرة ليلة امس فدبت القشعريرة في جسدي وتملكني الخوف ، لم ابرح الفراش عدة دقئق استرجعت في خيالي ما حدث ليلة أمس وحمرة الخجل تكسو وجهي ، لا ادري من هو الرجل اللي ناكني ، كنت واثقة انه لم يكن زوجي ، فالقبلات لم تكن قبلات زوجي ، كانت ساخنة لذيذه وقبلات زوجي بارده خالية من اي حرارة ، القضيب لم يكن قضيب زوجي ، قضيب زوجي مرتخي صغير وقضيبه شديد الانتصاب - رغم انني لم اراه في الظلام -الا انني عرفت انه طويلا وغليظا عندما تحسسته يدي ، كانت اول مره امارس الجنس مع رجل غير زوجي ولن تكون الاخيرة ، اللقاء كان رائعا وممتعا للغاية ، كنت واثقة ان اللي ناكني واحد من اثنين ابن البواب او جيمي ابن زوجي
الي اللقاء في الجزء الثاني
 
رد مع اقتباس



قسم التعارف الجنسي



قديم 04-13-2012, 08:05 PM   #2
طالب متفوق ومبدع
افتراضي رد: في بيتنا ذئب

شكراااااااااااااااااااااااااااا
  رد مع اقتباس
قديم 04-16-2012, 07:02 PM   #3
طالب متفوق ومبدع
افتراضي رد: في بيتنا ذئب

ya chaemouta nakik zab modh arfa min sahbo yemkin annnna
  رد مع اقتباس
قديم 04-21-2012, 10:47 AM   #4
طالب لسه جديد
افتراضي رد: في بيتنا ذئب

اي واحده عيزا علاقة ع طول ف سرية تامه مش مهم السن اي ان كان01121791302
  رد مع اقتباس
قديم 04-22-2012, 07:43 AM   #5
طالب متفوق ومبدع
 
الصورة الرمزية اسد مفترس
افتراضي رد: في بيتنا ذئب

برافو ... وانا مستنيكي في غرفة الشغالة.. على نااااااااااااااار
التوقيع :
[email protected]
الأضافة للبنات فقط
صورة زبري الحقيقية

  رد مع اقتباس
قديم 04-26-2012, 05:25 PM   #6
طالب متفوق ومبدع
 
الصورة الرمزية نايك الحسناوات
افتراضي رد: في بيتنا ذئب

مشكور ©§¤°يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوور ¤©§¤°حلوو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكوووووووووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووووووووووور ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°
يسلموو°¤§©¤ مشكووووور
  رد مع اقتباس
قديم 04-30-2012, 06:04 PM   #7
طالب متفوق ومبدع
افتراضي رد: في بيتنا ذئب

walahi hada li laziom yikom afarim alih ili fachakhik hawya
  رد مع اقتباس
قديم 04-30-2012, 06:06 PM   #8
طالب متفوق ومبدع
افتراضي رد: في بيتنا ذئب

hata nana orid ahwwiki kama hawaki adibe
  رد مع اقتباس
قديم 09-17-2013, 07:57 AM   #9
طالب متفوق ومبدع
افتراضي رد: في بيتنا ذئب

قصة رائعة

تحياتى و تقديرى
  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه

الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
في بيتنا ذئب ahmed zezo قصص سكس عربي 15 08-02-2015 08:01 AM

انت غير مسجل فى جامعة السكس العربي .. للتسجيل اضغط هنـا

1 2 3 4 5 6 7 8 9