جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي
Missing Plug-in  جهازك لا يحتوي على برنامج مشاهدة الأفلام , لابد من تحميل هذا البرنامج لتشغيل الأفلام العادية والأفلام بجودة عالية HD
X
 
العودة   جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي > الأقسام الإجتماعية > تعارف جنسي

تصميم مواقع


تعارف جنسي تعارف جنسي قسم مخصص للباحثين والراغبين في تعارف سكس يمكنهم كتابة مواضيع التعارف هنا لتجد ما تبحث عنه في تعارف سكس بنات رجال .

free online games

free online games

free online games

free online games

free online games

إضافة رد

 

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-23-2012, 04:02 AM
الصورة الرمزية taimore  
افتراضي صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط


أنا تيمور شاب مصري هادي و رومانسي جداااااا ولذيذ ودمي خفيف وبعشق مووووووت اني امتع وادلع وانيييييييييييييييييييك البنات والحريم متجوزة او مطلقة او بنت بنوت وبحب البنات والحريم الرومانسية الجميلة واللذيذة والممتعة والدلوعة والحنينة واللي دمها خفيف وبمووووووووووووت في الرقص وبحب السرية التامة في العلاقات واحب العلاقات المستمرة وقوي جدا في ممارسة الجنس كل البنات والحريم اللي عاوزة تجربني مش هتخسر حاجة ولا عمرها هتندم ولا هتحب انها تبعد عني



لو كسك نار أنا أطفيه من زبى ولبنه أرويه حتدوبى من طوله وعرضه وبسرعة راح تاخدى عليه



زبى عالاطول شغال وفي كل الأوضاع فعال خلينى عالبال ما يفضى وان جابهم يملى في الحال



حتموتى مص وتدليك وفي كسك راح يحلا النيك لو عايزة ياحلوة تلاقينى بين رجليكي شبيك لبيك



يا حبشتكة يا حبشتكة الكس من زبري اشتكي يوم مص ونيك ويوم رقص وهشتكة

أموت أنا وأنيك طول السنة



واللي عاوزة تجربني ممكن تكلمني علي التليفون في اي وقت

نيك واستنيك ولا تعلم زبك الكسل



بكرة يا اٍبن ادم تموت

وزبك بالتراب يندفن



وعلي رأي المثل خدي فكره وجربي بكرة



والمفاجأة هدية 5000 بوسة لأول 100 بنت هتتصل يلا يا بنات اٍلحقوا اٍتصلو قبل ما العرض يخلص

على رقم موبيل
00201126647155
او
00201098677431
ولكل نساء السعوديه الجامدين جداااا دة رقم سعودى مستنى اسمع منكم احلى اهااااااات وزبى على ناررررررررر وفى انتظاركم على الرقم دة
00966563805021


ملحوظة :
الاضافة او الاتصال للبنات والحريم وبس الشباب لالالالالالا يا رب الاغبية والمتخلفين عقليا يفهموا

أو نتكلم مايك وكاميرة علي الايميل زي ما تحبي :


[email protected]

[email protected]

ولو فى skype دة اميلى اعمالى اضافه
tatryne2021
or
tatryne2222



الحب هو اللعبة الوحيدة التي يشترك فيها اثنان يكسبان فيها معاً أو يخسران معا
 

التوقيع


[email protected]
[email protected]
رد مع اقتباس



قسم التعارف الجنسي



قديم 09-24-2012, 02:47 AM   #2
طالب لسه جديد
افتراضي رد: صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط

كس امك محنت امي على ز بك
  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه

الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 0 08-25-2012 05:25 PM
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 0 05-02-2012 11:59 AM
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 1 04-27-2012 01:06 PM
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 1 04-20-2012 11:23 PM
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 0 04-16-2012 08:47 AM

انت غير مسجل فى جامعة السكس العربي .. للتسجيل اضغط هنـا

1 2 3 4 5 6 7 8 9