جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي
Missing Plug-in  جهازك لا يحتوي على برنامج مشاهدة الأفلام , لابد من تحميل هذا البرنامج لتشغيل الأفلام العادية والأفلام بجودة عالية HD
X
 
العودة   جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي > الأقسام الإجتماعية > تعارف جنسي > قسم تعارف الشواذ والسحاقيات

تصميم مواقع


free online games

free online games

free online games

free online games

free online games

إضافة رد

 

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 11-07-2012, 03:52 AM
الصورة الرمزية taimore  
افتراضي صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط


سمعت نداء الكسِّ إذ صاح شاكياً....... أرحني حبيبي من لهيـبي ومن محني

فلبيته ُ فوراً وأطــــــفأت نـــاره........ بنيك ٍ عنيف ٍ والنيــــــاكة مــن فنـّي

أغوص برأس الزب في عمق عمقه ِ.....وأدهكهُ دهكا ً فيصرخ بي زدني

فيزداد نيكــــــي إندفاعاً وقـــوة.... .. ويعلو اصطفاق اللحم باللحم كاللـّحن



اقطـــعه بالحــك ِّ أعــــلاه تارة ً........ واســـــــفله أُخرى..أحكُّ بما يغني

وأرفـــعه فوقي ليدفــق موجه ........ وأخفــــضه تحتي لأدفـــــق ما أُمني

تعال وراقب إذ رخت عضلاته ُ........طريحا ً جريحا ً قاطراً ما جرى مني

لتعرف كون النيك فنـّــاً وخبرة ً...........واني خبير ٌ فاٍسئل كســـــها مرة ً عني



أنا تيمور شاب مصري هادي و رومانسي جداااااا ولذيذ ودمي خفيف وبحب الفرفشة وبعشق مووووووت اني امتع وادلع واهشتك وارقص وانيييييييييييييييييييك البنات والحريم متجوزة او مطلقة او بنت بنوت وبحب البنات والحريم الرومانسية الجميلة والجريئة واللذيذة والمرحة والحبوبة والممتعة والدلوعة والهادية والحنينة واللي دمها خفيف وبمووووووووووووت في الرقص وبحب السرية التامة في العلاقات واحب العلاقات المستمرة وقوي جدا في ممارسة الجنس كل البنات والحريم اللي عاوزة تجربني مش هتخسر حاجة ولا عمرها هتندم ولا هتحب انها تبعد عني



لو كسك نار أنا أطفيه من زبى ولبنه أرويه حتدوبى من طوله وعرضه وبسرعة راح تاخدى عليه

زبى عالاطول شغال وفي كل الأوضاع فعال خلينى عالبال ما يفضى وان جابهم يملى في الحال



حتموتى مص وتدليك وفي كسك راح يحلا النيك لو عايزة ياحلوة تلاقينى بين رجليكي شبيك لبيك

يا حبشتكة يا حبشتكة الكس من زبري اشتكي يوم مص ونيك ويوم رقص وهشتكة


صاح الكس فجأه فدق على الزبر دقه

اوتدرى بما جرى يا زبرى الحبيب المشترى

الوقوف لك احترام ودخولك فى الكس انسجام



بحب اتنين سوا يا هنايا في حبهم الحلمة واختها طول عمري بمصهم

قالوا الرجالة كتير قولت مافيش غيري زبــــــــــيير

أموت أنا وأنيك طول السنة



نيك واستنيك ولا تعلم زبك الكسل

وعلي رأي المثل خدي فكره وجربي بكرة



واللي عاوزة تجربني ممكن تكلمني علي التليفون في اي وقت

والمفاجأة هدية 5000 بوسة لأول 100 بنت هتتصل يلا يا بنات اٍلحقوا اٍتصلو قبل ما العرض يخلص

على رقم اتصالات
00201126647155
او رقم فودافون
00201098677431
او رقم موبنيل
00201210589650
وكلهم شغالين 24 ساعه

ملحوظة :
الاضافة او الاتصال للبنات والحريم وبس الشباب لالا نهائيا يا رب الاغبية والمتخلفين عقليا يفهموا

أو نتكلم مايك وكاميرة علي الايميل زي ما تحبي :

[email protected]

[email protected]

ولو فى skype دة اميلى اعمالى اضافه
tatryne2021
or
tatryne2222

الحب هو اللعبة الوحيدة التي يشترك فيها اثنان يكسبان فيها معاً أو يخسران معاً

 

التوقيع


[email protected]
[email protected]
رد مع اقتباس



قسم التعارف الجنسي



قديم 12-23-2012, 02:47 AM   #2
طالب نشيط
 
الصورة الرمزية sasa tata
افتراضي رد: صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط

زبك جميل قوي ياتيمور نفسى فيه عوزاه ينكنى فى كسى وطيزى اشوفك ازاى
التوقيع :
كس هايج قوى
  رد مع اقتباس
قديم 12-23-2012, 02:47 AM   #3
طالب نشيط
 
الصورة الرمزية sasa tata
افتراضي رد: صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط

نفسى فى لحسه منه
التوقيع :
كس هايج قوى
  رد مع اقتباس
قديم 01-09-2013, 10:40 PM   #4
طالب لسه جديد
افتراضي رد: صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط

زبك يشهي ياتيمور

كسي وطيزي محتاج لزب نفسه

نفسي في زب ينيكني بعنف
  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه

الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 0 11-01-2012 06:05 PM
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 1 04-20-2012 11:23 PM
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 0 04-16-2012 08:47 AM
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 0 04-14-2012 11:06 PM
صور زبى الذى لا تتحمله اى امراءة ارجو الدخول للسيدات فقط taimore تعارف جنسي 0 04-12-2012 09:09 AM

انت غير مسجل فى جامعة السكس العربي .. للتسجيل اضغط هنـا

1 2 3 4 5 6 7 8 9