جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي
Missing Plug-in  جهازك لا يحتوي على برنامج مشاهدة الأفلام , لابد من تحميل هذا البرنامج لتشغيل الأفلام العادية والأفلام بجودة عالية HD
X
 
العودة   جامعة الجنس العربي | سكس عربي | جنس عربي > الأقسام الإجتماعية > تعارف جنسي

تصميم مواقع


تعارف جنسي تعارف جنسي قسم مخصص للباحثين والراغبين في تعارف سكس يمكنهم كتابة مواضيع التعارف هنا لتجد ما تبحث عنه في تعارف سكس بنات رجال .

free online games

free online games

free online games

free online games

free online games

إضافة رد

 

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-01-2014, 01:33 PM
 
افتراضي هاى مزز الشرقية فاقوس ابو كبير الزقازيق ميدو موبيل 01015372787 اميلى [email protected]

هاى مزز الشرقية فاقوس ابو كبير الزقازيق ميدو موبيل 01015372787 اميلى [email protected]



أنا شاب مصري مقيم في الشرقية هادي و رومانسي جداااااا ولذيذ ودمي خفيف وبحب الفرفشة وبعشق مووووووت اني امتع وادلع واهشتك وارقص وانيييييييييييييييييييك البنات والحريم متجوزة او مطلقة او بنت بنوت وبحب البنات والحريم الرومانسية الجميلة والجريئة واللذيذة والمرحة والحبوبة والممتعة والدلوعة والهادية والحنينة واللي دمها خفيف وبمووووووووووووت في الرقص وبحب السرية التامة في العلاقات واحب العلاقات المستمرة وقوي جدا في ممارسة الجنس كل البنات والحريم اللي عاوزة تجربني مش هتخسر حاجة ولا عمرها هتندم ولا هتحب انها تبعد عني

لو كسك نار أنا أطفيه من زبى ولبنه أرويه حتدوبى من طوله وعرضه وبسرعة راح تاخدى عليه

زبى عالاطول شغال وفي كل الأوضاع فعال خلينى عالبال ما يفضى وان جابهم يملى في الحال

حتموتى مص وتدليك وفي كسك راح يحلا النيك لو عايزة ياحلوة تلاقينى بين رجليكي شبيك لبيك

يا حبشتكة يا حبشتكة الكس من زبري اشتكي يوم مص ونيك ويوم رقص وهشتكة


صاح الكس فجأه فدق على الزبر دقه

اوتدرى بما جرى يا زبرى الحبيب المشترى

الوقوف لك احترام ودخولك فى الكس انسجام

بحب اتنين سوا يا هنايا في حبهم الحلمة واختها طول عمري بمصهم

قالوا الرجالة كتير قولت مافيش غيري زبــــــــــيير

أموت أنا وأنيك طول السنة

نيك واستنيك ولا تعلم زبك الكسل
بكرة يا اٍبن ادم تموت
وزبك بالتراب يندفن

وعلي رأي المثل خدي فكره وجربي بكرة

واللي عاوزة تجربني ممكن تكلمني علي التليفون في اي وقت

والمفاجأة هدية 5000 بوسة لأول 100 بنت هتتصل يلا يا بنات اٍلحقوا اٍتصلو قبل ما العرض يخلص

01015372787

ملحوظة :
الاضافة او الاتصال للبنات والحريم وبس الشباب لالا نهائيا يا رب الاغبية والمتخلفين عقليا يفهموا

أو نتكلم مايك وكاميرة علي الايميل زي ما تحبي :
[email protected]
 
رد مع اقتباس



قسم التعارف الجنسي



إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه

الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هاى مزز الشرقية فاقوس ابو كبير الزقازيق ميدو موبيل 01015372787 اميلى [email protected] midiASOSO تعارف جنسي 0 11-25-2014 03:07 PM
هاى مزز الشرقية فاقوس ابو كبير الزقازيق ميدو موبيل 01015372787 اميلى [email protected] midiASOSO تعارف جنسي 0 11-22-2014 12:41 PM
هاى مزز الشرقية فاقوس ابو كبير الزقازيق ميدو موبيل 01015372787 اميلى [email protected] midiASOSO تعارف جنسي 0 11-18-2014 12:42 PM
هاى مزز الشرقية فاقوس ابو كبير الزقازيق ميدو موبيل 01015372787 اميلى [email protected] midiASOSO تعارف جنسي 0 11-17-2014 06:12 PM
هاى مزز الشرقية فاقوس ابو كبير الزقازيق ميدو موبيل 01015372787 اميلى [email protected] midiASOSO تعارف جنسي 0 11-16-2014 11:44 AM

انت غير مسجل فى جامعة السكس العربي .. للتسجيل اضغط هنـا

1 2 3 4 5 6 7 8 9